Bär & yoghurt, mums!

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av något jag tycker är perfekt när man än lite sötsugen eller bara vill ha något lite godare att äta. Först brukar jag ta naturell sojayoghurt (funkar även med kvarg och liknande) som jag toppar med bär. Själv brukar jag välja hallon eftersom det är sjukt gott att knapra på även om de är frysta och man får nästan glass-smak enligt mig. Perfekt om man älskar glass men ändå vill ha ett nyttigare alternativ!
 
Om man vill kan man också smaksätta yoghurten med FUN light "saft" smaksatt med stevia om man nu vill ha bort/minska den naturella yoghurt smaken. Det bästa är att exprimentera med olika smaker och se vad som passar dig bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback